Zajíček, který nezamrkal a vajíčka všude okolo


Je to už nějaký pátek, co jsem naposledy byla na příjmu. Ale znáte to povinnosti, svátky a hlavně děti! Plus se k tomu všemu přidal fakt, že něco na mě lezlo. Takže jsem chvilkami byla jako ta princezna s růžemi okolo. Hold i takové dny jsou. Ale událo se pár slavných události, tak je potřeba znova něco uploadovat! 


A čím, že to bylo takové slavnostní? Jednak mi konečně doručili moje vysněné boty. Halelujah. Jsem měla už pocit, že putujou přes východní Evropu až za mnou do Illinois. Za druhé byly na seznamu první větší svátky, které jsou typické jak pro nás Evropany tak i pro Američany. Samozřejmě mě zajímalo jak velký rozdíl mezi tím sama pocítím.  S rodinkou jsme měli v plánu nedělní Easter brunch se slavným EGG ROLL. My s babičkou jsme započaly svátky již v pátek barvením vajíček. Nutno podotknout, že zároveň zde probíhal i SPRING BREAK. Jinak řečeno moje psychická příprava na letní prázdniny. 

 Barvení bylo v závěru zábavnější pro mě a babičku než pro děti. Ty jsi daleko více užívaly zdobení cookies, a naše nejmenší láska usoudil, že zdobení je k ničemu, lepší je to rovnou sníst.  Takže jsme pak museli cookies tajně ukrýt, aby děti neměly cukrovku a my dospělí pár kilo nahoře. Další nový poznatek je o naší četné aktivitě v gymu. Někde se ty kalorie spálit prostě musí. Hold život není jenom o Nutelle, i když by mohl být. Abychom toho sladkého neměli málo, rozhodla jsem se upéct klasicky velikonoční mazanec. Řeknu vám byla to trošku výzva. Američani nemají a nepoužívají tři druhy mouky jako my, a ani kvásek není upřímně to co v naší české kotlině. Ale nebyla bych to já, a strýček Google, abychom to nezvládli. 








 Dám vám sem odkaz na jednu moc príma stránku, kdyby jste někdy byli v USA a chtěli vařit. Jde o českou paní, které zde podle mého žije a má recepty upravené tak, aby fungovaly a daly se uvařit z místních surovin.  Prostě pecka! Už jsem tak kuchtila rajskou, a oba recepty měly veliký úspěch. Rozhodně jsem babičku minimálně vyvedla z míry o tom co je typicky česká kuchyně. Tuhle historku si nechám, ale do jiného článku. Tady máte odkaz: http://www.czechcookbook.com/



V neděli nás čekal s rodinou první brunch, a rovnou EASTER BRUNCH.  Jelikož mě nikdo zrovna extra neinformoval o daném dress code, tak jsem polo rozespalá popadla první slušné kalhoty a svetřík, nahodila obličej a vykročila ze svého pokoje s hlavou na hoře. Jaké bylo překvapení když jsem zjistila, že tatínek má oblek, maminka šaty a že evidentně ten brunch bude trošku slavnostnější než by se mohlo zdát! Ponaučení pro příště: INFORMOVAT SE O DRESS CODE  A CELÉ AKCI Z! Chyba mi se člověk učí. Ono vyrazit s dětmi  je někdy opravdu fuška. Není to jenom hodím kabelku a lipstick a vyrážím do ulic. Dá to daleko větší námahu. Zkontrolovat zda máte všechny koníky, vláčky, extra snack a plíny navrch. Až tohle všechno odškrtnete můžete vyrazit.  Vždycky jsem si myslela, že takový ty scény kdy zaparkujete před vchodem a dáte klíče k poslíčkovi a on vám auto zaparkuje, se dějí jenom ve filmu.  Tak se nedějí jenom tam.  Přijeli jsme do golfového klubu, nechci se moc chvástat, ale taky budu členkou ( někdy si říkám, že i přes ty občasné nervy se nemám zas tak zle haha), a přesně jak říkám. Naběhl kurýr a odvezl auto. Když jsem vešla do klubu, tak jsem si připadala jako bych právě do jednoho amerického filmu skočila.  Kulaté stoly, upravené „stepfordské“ paničky, tři děti a já.  Nadešel samotný čas a asi nejlepší část celého dne: JÍDLO! Králiček z ledu, losos na ledu, ústřice nebo čerstvá míchaná vajíčka. Bylo tady prostě všechno a bylo to dokonalé. Mě se nejvíce líbil asi ten ledový zajíc. Konečně mě opravdu někdo hezky vytesal a docenil  ( Dobře, tohle možná nebyla moc humorná vsuvka).  Jako skromné děvče z České kotliny jsem o samozřejmě nemohla přehnat a zachovala jsem si dekorum. Po tom  co jsme všichni spořádali asi čtyři vafle a tunu vajíček, nadešel čas na focení s EASTER BUNNY. Nejlepší byla naše malá krasavice, když s nadhledem pronesla, že se ho zeptá: „ Proč vlastně nemrká?“ , a ne že by se ptala nás, ale šla se rovnou informovat u králíka. Věřím, že daný jedinec za maskou musel být stejně překvapen jako my u stolu. V závěru jsme se všichni zasmáli a uložily do šuplíku dalších humorných historek tohoto roku. Brayden vs. Alessandra 3:1 ( mám na mysli, co se v počtu humorných story týče). 





Po komické vsuvce následovalo klasické hledání vajíček. A když už tak stylově na golfovém hřišti. Nejvíce jich asi posbíral náš malý hrdina, za to v počtu sladkostí vedl ten větší.Menší upgrade: sladkosti byly objeveny před týdnem v garáži a strhl se o ně opravdu velký boj. 


Po vší té slávě jsme se odebrali domů, a já jsem se rozhodla na chvíli z relaxovat bez dětí a králíků.  Na večer dorazila babička s velikonoční večeří. Což bylo více než milé. Měli jsme sladké brambory, ty byly naprosto úžasné a k tomu pečenou šunku ( myslím tu pravou, ne tu balenou z Kauflandu samozřejmě) a vše to doplňovaly domácí pečené housky, mám namysli takové ty klasické americké.


A jaký je závěr letošních Velikonoc.Celkově bych je shrnula jako jedny z mých nejhezčích a nejlepších. Osobně moc neholduji naším tradicím mlácení dívek. Opravdu mi na tom nepřijde nic extra skvělého.  Všechno má své pro a proti, ale musím přiznat, že vidět INSTASTORIES mojí rodiny jak si to náležitě po česku užívají, byly více než dojemné, a na chvilku jsme se chtěla přenést a taky si s nimi brouknout jednu nebo dvě z těch naších moravských lidových.  Hold člověk nemůže mít vše! Ale bez toho karabáče jsem se opravdu obešla a bylo to víc než fajn.

Jedna novinka na závěr. VOLEJTE SLÁVA A TŘI DNY SE RADUJTE! Mám americký řidičák, úspěšně splněno na poprvé. Dobrovolně se přiznám, že jsem se cítila jako by mi bylo znova osmnáct a nevěděla, kde se pomalu sešlapuje pedál. A o tom jak to celé probíhalo, o celém procesu a jednom loučení zase příště.

P.S. Když sepisuji tenhle víc než jarní článek, tak venku sněží. Ano vím, že je 17. dubna.  Tohle je prostě naše CHICAGO

Pác a pusu

Váš #zajicnatripu ❤

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

" I have a dream" zaletět si do Atlanty