Dýně vládnou světu!

Již za pár dní nám zaklepe na dveře jeden opravdu americký svátek. Ale pojďme si společně připomenout, jak vypadal ten nejslavnější z nich. Ano, máte správné tušení, dnešek nebude patřit ničemu jinému než Halloweenu. A jak to celé vlastně probíhá? A zda to splnilo všechno, co jsem očekávala? To se uvidí!



Jak jistě víte, Halloween je ryze americký, ale myslím si že i anglický svátek. Já osobně jsem Haloween v Anglii nezažila, ponaučení nevybírejte si indickou rodinku ( ne všechny slaví tyhle svátky, my jsme neslavili ani Vánoce), ale co vím britové jej slaví stejně jako američané. Ale zpátky k tématu. Jelikož jsem ten anglický nezažila, těšila jsem se, že se konečně dočkám za oceánem. A taky jsem se dočkala. Co vám bud povídat, Naše Alessandra se rozhodla, že si evidentně vytvoříme dýňovou farmu doma. Tolik dýni neměla snad ani moje babička na zahradě. Nemluvě o tom, že s farmy jsme si samozřejmě dovezli tu největší. A kdo jiný ji nesl až k auto s dvěmi dětmi? Můžete hádat jen jednou! Vyřezávat dýně s dětmi je opravdu moc fun, a většinou to skončilo tak, že to byla spíše kreativní hodinka pro mě než pro ně. O všem za odborného dohledu, bez něj by to přeci nešlo. O čem, že to mluvím? Děti mě průběžně kontrolovaly, zda to opravdu vyřezávám dobře, a podle přání. Tak se stalo, že tři týdny před Halloweenem jsme měli dýně i dýňový palác. Ano slyšíte dobře, domeček z dýně. Občas se fakt musím pochválit, jak moc šikovná jsem. Jednou to třeba někde využiju. To se bude vyjímat v životopise. Vaše dovednosti: Umím skvěle vyřezat dýni i domeček v ní!  Prostě dýně všude kolem nás. Místy jsem měla strach, zda už se mi o nich nebude i zdát.

Nezdálo, naštěstí!





Jak jistě všichni víte, tak do kin zamiřil trhák Haloween. Ano hádáte správně, do svého listu, jak strávit tento svátek, jsem zařadila i tohle. Aby to nebylo málo, zvolili jsme s Market hned venkovní kino. Vřele nedoporučuju! Když už nám v autě hrál zvuk, tak jsem myslela, že se zbláním strachy. Kino samo osobě je skvělý zážitek, a však ne s hororem v noci a na Haloweena. Měla jsem pak pocit, že mě dožene i za autem. Všichni jsme však přežili a zvládli to! Ámen! Jinak v Americe v době jakéhokoliv svátku najdete všechno potřebné. Například na Haloweeen bylo dýňové všechno od sušenek přes kafe až pomalu k mýdlu na ruce. Nežertuji! Prostě atmosféru nasajete, i kdyby jste nechtěli.







Jako další bod oslav byl samotný den. První jsem si myslela, že věci okolo masky vynechám. Respektivě nešla jsem na žádnou párty, ani do baru, tak mi přišlo zbytečné hýřit peníze jen pro jedno odpoledne. Ale v závěru jsem i já na sebe něco vykouzlila. Ono když tím žila celá rodina, tak nešlo odolat. Babička byla fenomenální pavouk, cenu za nejroztomilejší masku vyhrál samozřejmě bejbínek. Level roztomilosti, když jste oplácaní je jen ve dvou případech, když jste miminko a nebo těhotná. Nikoho tím teď neurážím, má se jednat o vtipnou poznámku, samozřejmě, že plno lidí k tomu má zdravotní důvody, nebo je to jen jejich věc!  Cenu za masku letošního roku jednoznačně vyhrál můj náhradní americký tatínek. Jednoznačně ohromil nejen nás, ale i celé soudsedství. A za co jsme v závěru šla já samotná. No za čarodějnici. Někteří by mohli namítat, že jsem nepotřeboval ani kostým! 😅






Všichni jsme už byli nastrojení, ještě pár fotek a hurá do ulic. Asi po deseti minutách jsem pochopila, že jsem klidně mohla vynechat ranní běh, protože jsem si pak dala ještě jeden s Braydnem za honbou po sladkostech. V něčem má Haloween své kouzlo. Děti v rozkošných kostýmech, čím menší dítě tím více roztomolosti, se honí za co největším počtem sladkostí. U nás doma to byla celkem ironie osudu, protože dětí se z plných sil honili, abychom jim to následně zabavili. Započal u nás tzv. cukr free život. Ne doslovně, ale začali jsme pomalu regulovat příjem cukru dětem, chtě nechtě jsou potom jak z divokých vajec, mám na mysli ještě více než normálně. A tak pohádka o čokoládě a sladkých dnech skončila hned jak začala. Někdy hold není happy end. Ptáte se, co jsme provedli se sladkostmi? Šly na charitu do kostela pro děti a rodiče, co jsi to nemůžou dovolit. Když se večer uchýlil ke konci objednali jsme hromadu jídla, pozvali sousedy, a ještě se chvilku sedělo. O všem Haloween ať je hrozně zabavný a populární, tak není brán jako svátek a děti musely další den do školy. Takže vykoupat, pomodlit a spát!




Mě osobně příjdou oslavy Haloweena v Česku úsměvné, prostě držme se našich tradic, ale tady to mělo tu pravou a jinačí atmosféru.

A moc děkuji svoji rodině, že jsem mohla zažít opravdu jedinečný a nezapomenutelný první HALOWEEN!




Už za dva dny se nám odehraje další svátek, ale o tom zase příště. I když na ten jsem obzvlášť natěšená, jestli je to jako ve filmech či jaká je opravdová realita.

Pác a pusu

Váš #zajicnatripu👻

Komentáře